Сонце
Створюємо нове зображення розмірами 400px - 400px: Contents - White
Натискаємо D, щоб виставити основний колір чорним. Виділяємо все зображення, натиснувши Ctrl+A чи вибрати Select->All.
Заливаємо зображення чорним кольором - це буде космос, зробити це можна, натиснувши Alt+BackSpace.
Застосовуємо фільтр Filter->Noise->Add Noise вводимо приблизно 100-200, Uniform та включаємо галочку Monochromatic.
Натискаємо Ctrl+L чи вибираємо Image->Adjustments->Levels, за допомогою цього можна зменшити кількість зірок.
Я ввів в перше поле Input Levels - 253, можна погратися з цифрами чи "повзунками", щоб збільшити чи зменшити к-сть зірок.
Ставимо основний колір #FFC409 і фоновий #C17414, це кольори нашої планети.
Беремо інструмент Elliptical Marquee Tool (T) , який можна вибрати на панелі інструментів:



Після цього робимо виділення, такою формою, яка потрібна, можна еліпс, можна коло (перед тим, як робити виділення, зажати Shift).
Більш правильна форма планети буде у вигляді еліпса.
Після цього створюємо новий шар, натиснувши Ctr+Shift+N чи вибрати Layer->New->Layer.
Тепер застосовуємо фільтр Filter->Render->Clouds.
А потім фільтр Filter->Sharpen->Unsharp Mask з параметрами 500, 70, 0.
Тепер застосовуємо фільтр Filter>Render>Lighting Effects з параметрами:



Якщо пропустити 3 пункт, то можна (в даному випадку, якщо використовувати кольори, які вибрав я) зробити щось схоже на сонце.
Тільки потрібно вибрати: Layer->Layer Style->Blending Options, потім натиснути зліва на Inner Shadow і виставити параметри:



Також потрібно натиснути і на Outer Glow та виставити параметри, як на картинці:



Колір я використав #E9A60E.
Також не забудьте змінити Contour.
Назад    Зміст    Далі Посібник