Створення різних рамок навколо зображення
За допомогою цього уроку, я розповім Вам як створити красиву рамку для зображення.
Відкриваємо зображення, виставляємо фоновий колір білий, натиснувши D та розпочинаємо наш урок.
Збільшуємо розміри зображення, не порушивши при цьому розміри нашої фотографії. Для цього вибираємо в меню Image->Canvas Size: розміри ширини та висоти збільшити на 5% - це можна зробити, вибравши зі списку percent та ввести в кожне поле 105.



Далі беремо інструмент Rectangular Merguee Tool (M) , який знаходиться на панелі інструментів:



Робимо виділення приблизно таких розмірів, як показано на малюнку.
Далі буде представлено декілька варіантів для створення рамок.
Кожний наступний пункт може існувати окремо від інших (починаючи з п. 4), тому при проходженні 5 пункту потрібно буде повернутися (зробити все спочатку чи скористатися палітрою History) до 3 пункту.
Перед тим, як приступити, потрібно перейти в режим швидкої маски Quick Mask, натиснувши Q.
Також для біль кращого ефекту можна застосувати (після того, як ми перейшли в режим маски) фільтр Filter->Blur->Gaussian Blur з параметром 2-4. Попереджую, цей фільтр є необов’язковим, тому раджу проекспериментувати з використанням цього фільтра і без цього фільтра.
Що ж... Розпочнемо...
Першим фільтром, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Pixelate->Color Halftone. З параметрами проекспериментувати. Я виставив такі:



Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Другий фільтр, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Pixelate->Crystallize з параметром (я використав, але можна підібрати потрібній) 15.
Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Третій фільтр, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Distort->Ocean Ripple з параметрами: 3 та 12 відповідно.
Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Четвертий фільтр, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Distort->Pinch з параметром 100%.
Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
П'ятий фільтр, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Distort->Ripple з параметрами: Amount - -648 та Size - Large.
Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Шостим фільтром, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Distort->Wave. З параметрами проекспериментувати. Я виставив такі:



Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Сьомим фільтром, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Noise->Dust & Scratchesз параметрами: Radius - 77, Threshold - 77.
Потім фільтр Filter->Blur->Gaussian Blur з параметром 1.
Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Восьмим фільтром, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Brush Strokes->Sprayed Strokes. З параметрами проекспериментувати. Я виставив такі:



Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Дев'ятим фільтром, який ми застосуємо буде фільтр Filter->Brush Strokes->Spatter з параметрами 23 та 7 відповідно.
Виходимо з режиму швидкої маски, натиснувши Q та використовуємо функцію Інверсія (Inverse): Select->Inverse (Ctrl+Shift+I).
Видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del.
Знімаємо виділення Select->Deselect (Ctrl+D).
Назад    Зміст    Далі Посібник