Завантажити макрос
Кубічна куля з текстурою
Створимо нове зображення розмірами: ширина – 500px, висота – 500px.
Основний колір - #00AEEF, а фоновий - білий.
Застосовуємо фільтр Filter->Render->Clouds.
Потім фільтр Filter->Pixelate->Mosaic з параметром 40.
Тепер потрібно, вибрати картинку, текстуру для майбутньої кулі, що додасть кращий вигляд.
Для цього відкриємо зображення, змінимо його розміри, щоб співпали з початковим зображенням та продублюємо в документ з майбутньою кулею.
Після чого в палітрі Layers повинен з'явитися новий шар:


Режим накладання (змішування) виставляємо Overlay, вибравши відповідний пункт в меню на палітрі Layers:


З'єднуємо два шари, натиснувши Ctrl+E чи в меню Layer->Merge Down.
Застосовуємо фільтр Filter->Stylize->Extrude з параметрами:


Вибираємо інструмент виділення Elliptical Marguee Tool (Shift+M) .
Робимо виділення приблизно так як показано на малюнку (виділення можна зробити за своїм бажанням):


Застосовуємо фільтр Filter->Distort->Spherize з параметром 100 та в режимі Normal.
Після чого інвертуємо виділення, натиснувши Ctrl+Shift+I (Select->Inverse).
Далі замальовуємо непотрібну область білим кольором Ctrl+BackSpace чи просто її видаляємо Del.
Назад    Зміст    Далі Посібник