Створюємо тріщину в стінці
Відкриваємо зображення. Я вибрав стінку з цегли.
Вибираємо інструмент Brush , який можна вибрати на панелі інструментів:



Пересвідчитись, що параметри вказані правильно:



Далі встановлюємо основний колір чорний, а фоновий - білий, натиснувши D.
Тепер малюємо заготовку для тріщини, за допомогою інструмента Brush.
Застосовуємо фільтр Filter->Stylize->Emboss з параметрами: Angle - -90, Height - 8, Amount - 500%.
Далі фільтр Filter->Noise->Add Noise з параметрами: Amount - 15, переключаємось в Uniform, ставимо галочку Monochromatic.
Далі змінимо колір. Для цього вибираємо в меню Image->Adjustments->Hue/Saturation чи натискаємо Ctrl+U, в вікні, що з'явилося ставимо галочку Colorize та в поле Hue вводимо 43, Saturation - 37.
Переходимо в режим вільної трансформації: Ctrl+T чи Edit->Free Transform.
На панелі параметрів вводимо такі дані:



Далі за допомогою інструменту Move Tool (V) передвинемо шар з тріщиною в потрібне нам місце.
Застосовуємо фільтр Filter->Stylize->Diffuse переключившись в Darken Only.
Потім фільтр Filter->Blur->Gaussian Blur з параметром 0,3.
Назад    Зміст    Далі Посібник