Відображуємо об'єкт у воді | |||||||||
![]() |
![]() |
Відкриваємо картинку з водою (річка, море і т.п.). Вставляємо в цю картинку за заздалегідь приготовлене зображення з купальницею чи купальщиком (потрібно, щоб зображення не мало фону). |
|||||||
![]() |
![]() |
За допомогою інструмента Rectangular Marquee ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
Потім вибираємо Select->Feather (Ctrl+Alt+D) з параметром 1,5. Далі видаляємо непотрібну нам частину, натиснувши Del. |
|||||||
![]() |
![]() |
Дублюємо шар: Layer->Dublicate. Переходимо в режим вільної трансформації: Edit->Free Transform (Ctrl+T). Далі робимо таку процедуру як показано на малюнку: ![]() Після цього відбити шар вертикально: Edit->Transform->Flip Vertical. Якщо все вийшло вдало, то натиснемо Enter в іншому випадку - Esc і повторити процедуру ще раз. За допомогою інструменту Move Tool (V) пересунемо зображення трохи вище, щоб зменшити відстань між двома шарами (якщо вона в вас виникла). |
|||||||
![]() |
![]() |
Застосовуємо фільтр Filter->Distort->Ripple з параметрами: Size - Large, Amount - 236. Далі вибираємо режим накладання шарів - Overlay на палітрі Layers зі списку: ![]() |
|||||||
|
|||||||||
Copyright © 2005 Олександр Тебенко. При використанні матеріалів посилання на tebenko.com з указанням автора обов'язкове. |