Завантажити макрос
Кам'яний текст
Створюємо нове зображення розмірами 400px - 200px: Contents - White, Mode - RGD.
Вибираємо колір чорний колір основним, а фоновий - білим, натиснувши D.
Тепер вибираємо інструмент для створення тексту Horizontal Type Tool (T) .
Щоб отримати гарний ефект, розмір тексту повинен бути великим, тому раджу використати розмір приблизно 60-70 pt.
Створюємо текст з потрібним написом чорного кольору.
Змінюємо чорний колір і білий місцями, натиснувши X.
Далі застосовуємо фільтр Filter->Texturize->Stained Glass (на запитання в вікні, що з'явилося відповісти Ок) з параметрами: Cell Size - 7, Border thickness - 6, Light Intensity - 0.
Після цього виділяємо чорну частину тексту. Для цього відкриваємо діалогове вікно Select->Color Range, з меню Select вибираємо Shadows та в поле вводимо значення 40-50.
Далі переходимо в палітру Channels натискаємо на кнопочці створення нового каналу та заливаємо виділення білим кольором Ctrl+Shift.
Знімаємо виділення, натиснувши Ctrl+D (Select->Deselect).
Потім застосовуємо фільтр Filter->Blur->Gaussian Blur з параметром 1-1,5.
Відкриваємо діалогове вікно Image->Adjustmants->Levels (Ctrl+L) та виставляємо потрібні параметри, я використав наступні дані:



Робимо виділення, клацнувши в палітрі Channels на новоствореному каналі, при натиснутій клавіші Ctrl.
Знову застосовуємо фільтр Filter->Blur->Gaussian Blur тільки вже з параметром 3,5-4,5.
Переходимо назад в палітру Layers видаляємо шар з написом, клацнувши на кошику внизу.
Потім створюємо новий шар, натиснувши Ctrl+Shift+N (Layer->New->Layer) та заливаємо виділення чорним кольором Ctrl+Shift.
Далі потрібно застосувати фільтр Filter->Render->Lighting Effects, потрібні параметри можна взяти з малюнка:



Застосовуємо фільтр Filter->Noise->Add Noise з параметрами: Amount - 35-40, переключаємось в Uniform та ставимо галочку Monochromatic.
За допомогою вікна Image->Adjustments->Brightness/Contrast можна підправити значення Brightness і отримати:


Назад    Зміст    Далі Посібник